۴ پاسخ

من هفته ی شمازایمان کردم بدون مشکلی

هرچی بیشتر بچه توی رحم بمونه برای ریه هاش بهتر

از الان ب بعد با وزن خوب

سلام عزیزم از هفته 36ام ریه های نوزاد کامله واگه وزنشم خوب باشه مشکلی نداره

سوال های مرتبط