۵ پاسخ

منم خیلی دلم میخاد اما۷ماهه لب نزدم

نه بخور نوش جووووونت

من تازه شوهرم یه لیوان درست کرد بهم داد ..بعد چند سال خوردم .. اهل این چیزا نبودم..یه لحظه دلم خواست

ن عزیزم کاپوچینو خیلی کافئین نداره بخور

نه عزیزم بخور
ولی هفته ای نهایتا دوبار می تونید بخورید

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۸ ماهگی