خانمها دلیل یی حالی وبی حوصلگی چیه؟

۱۰ پاسخ

نبود نت😂

واسه من گرونیه وقتی میرم بیرون پول ندارم مثل دوستام تو کافه سفارش بدم وقتی لباس کهنه مادر شوهرمو میپوشم وقتی بچم دلش کباب میخواد و نمیتوتم بخرم

احتمالا کمخونی داری

منم. حالم خیلی بده

کشته شدن جوونای بیگناه
بی پولی
بی نتی
نداشتن آینده
استرس آینده
و....

افسردگی
کم خونی
تیروئید

اخبار بد 😭

کم خونی نداری؟

نبودن اینستا من هیچی نمیخام فقط اینستام میخام کی وصل میشه

نبود نت حداقل سرگرم بودیم کمتر فکرو خیال میکردیم

سوال های مرتبط

مامان هیرادوآراد مامان هیرادوآراد ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان هانا‌ خانم ❤️🍓 مامان هانا‌ خانم ❤️🍓 ۳ سالگی