امشب نفخ کردم، بخاطر بارداریه؟

۵ پاسخ

اره تازه اولشه😂😂😂😂

تازه شروووعشههه . یه نخفایه شدیدی میاد تا ۱۳هفته ادامه داره

اره🤕

اره منم همینجور بود

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🤎علی🤎 مامان 🤎علی🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان زیتون مامان زیتون هفته نهم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری