سلام شما از چتد هفته شلوار بارداری پوشیدین

۱۱ پاسخ

من یک هفته است دارم میپوشم قبل اون معمولی میپوشیدم

من تا الان نپوشیدم یه شلوار پارچه ای دارم پشتش کش داره همون اندازمه و ساپورت و لگ میپوشم بیشتر

از۸هفته چون شکمم دردمیگرفت

من از بعد ان تی گرفتم

از۲۰ هفته

من که تابستون لگ میپوشیدم الانم ساپورت تو مخملی شلوار بارداری ام خریدم که فکر کنم عید به کارم بیاد

بارداری اول تا ۲۰ هفتگی شلوار لی قبلیمو می‌پوشیدم این سری از ۱۰ هفتگی دنبال شلوار بارداری افتادم اصلا نتونستم کمر شلوارهای عادیمو تحمل کنم

من جمعه خریدم دیگه چون واقعا داشتم اذیت میشدم البته من بارداری سوممه

اصلا نپوشیدم

دارم اما فعلا نمیپوشم

از اولش تقریبا ۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان آراز و آرتا مامان آراز و آرتا ۸ ماهگی
مامان جانایِ من🍒🫀 مامان جانایِ من🍒🫀 ۸ ماهگی