۵ پاسخ

منم میخوام بدونم عزیزم میشه تاپیکمو جواب بدی داشته بلشم سوالتو

ایودی خوبه ولی دکتر درست درمون برات بزاره سر تاریخش بری چک کنی واقعا جوابه

چرا همیشه زن باید مسئولیت جلوگیری رو گردن بگیره !!!
بگید کاندوم بزاره یا اون بره خودشو عقیم کنه
زن که باید زحمت بارداری و زایمان و شیردهی رو داشته باشه خب یه مسئولیت هم بدید به مرد

من دکترم به ی خانومی گفت دستگاه بزارن مطمئنتره لوله الان نمیبندن

براچی میخوای لوله ببندی حلقه ایودی بزار

سوال های مرتبط

مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهی خانوم مامان ماهی خانوم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سروش مامان سروش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تیانا 😍 مامان تیانا 😍 ۱ ماهگی