به نظرم هیچی وقتی خدا بخواد بده میده
مننزدیک دو سه سال بصورت طبیعی جلو گیری میکردیم بعد اخرین بار همسرمگفت بزار یباز بریزیم وبا همون یدفعه گرفت
و خداروشکر ک قبلش امتحان نکردیم یا از دستمون در نرفت وگرنه تو نامزدی سریع میگرفت بدبخت میشدیم😂😂
کاندوم امن ترین راهه
خصوصا اونا که خودشون لایه محافظ دوم دارن
مثل طبیعی هم نیست که دیگه نگران ریختن باشی و استرس داشته باشی
نریزه داخلش 🤣
به نظرم هر کاری کنی عوارض خودشو داره چه آمپول بزنی چه آیودی بذاری چه قرص بخوری چه جلوگیری طبیعی کنی
زیاده روی تو هر کدوم خوب نیست
ولی من چند سال جلوگیری طبیعی میکردم رحمم خشک شده بود از بس نمیذاشتم دکتر گفت جلوگیری نکن مثلا هر دوماه یبار قرق مصرف کن
کاندوم به نظرم بهتره عفونت هم نمیگیری
فک کنم دستگاه
ولی ا
خب به اون اطمینانن نیمشه کرد
یکی از فامیل هامون با دستگاه باردار شده
از عقب بدیم خواهر تمام امنه 🤣🤣
از پشت دادن😂💔
شوخی میکنم البته الان همه دیس لایک میزنن😂
ندادن 🤪
فک کنم آیودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.