۶ پاسخ

من میدم منتها هویج هم میزنم
ولی فقط کف تابه رو سرخ میکنم پیاز هم نمیزنم
دخترم ب شدت ب چربی حساسه

من همچنان هم میدم زرده تخم مرغ و پیاز نمیزنم چون خیلی بهم میریزه اگه تخم مرغ یا پیاز بزنم

یعنی سیب زمینی رفلاکس و بدتر میکنه ؟

اره.

من میدادم خیلی بهم میربخت رفلاکسش عود میکرد دیگه ندادم

اره من میدم

سوال های مرتبط

مامان موعود مامان موعود ۱۷ ماهگی