خانما ۲۰هفتم از صبح سرفه میکنم چی بخورم خوب شم زودتر

۵ پاسخ

سرفه ت ماه من خطرناک نیس ؟اینکه میگن دورازجون باعث بازشدن دهانه رحم میشه راسته؟

ابلیمو عسل بخور
شربت سیم پرگناکلد هم مخصوص بارداراست خیلی عالیه

دیفن هیدارمین بریز تو لیوان یه کمم آب بریز قرقره کن
آبلیمو عسل بخور
هسته به بذار تو دهنت گلوت نرم بشه

شربت برم هگزین ب من داده بود دکتر دیفن هیدرامین ساده هم میتونی آب نمک هم میتونی غرغره کنی

دیفن هیدرامین

سوال های مرتبط

مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترام❣️❣️ مامان دخترام❣️❣️ هفته بیست‌ودوم بارداری