من خودم درست کردم و راضیم واقعا خیلی کمکه بیرون دو تومن ب بالا بود من با زیر هفتصد وسایل شو گرفتم شوهرمم درست کرد
من که بالش میزارم لای پام بیشتر اذیت میشم
اینم مال منه
من خریدم عالیه
برای من اینه،به درد منی که شب عادت دارم با بالشای خودم بخوابم به درد نمیخوره.ولی گذاشتمش او سالن در طول روز ازش استفاده میکنم.حالا شاید ماه های بالا تر بتونم شب ازش استفاده کنم.
والا من یه دونه کوسن مانند گذاشتم، هرچی طرف بچرخم میذارم وسط پاهام
بنظرم یسری چیزا هرچند کاربردی فقط خرج اضافه است
این بی شکم توش خوابیده با شکم اذیت کننده نیست؟؟
منم خیلی دوست دارم بخرم ولی گرونه 😩واقعا خیلی خوبن
منم گرفتم ۲/۲۰۰ بدون اون نمیتونم بخوابم
من نمیتونم با این بخوابم باید حتما جام ازاد باشه
من دارم قسمت پایین و نداره u شکله خیلی خوبه از اول بارداری دارم استفاده میکنم
برا منم همینه
اره این یو هست از دیجی کالا خریدم ۱۲۰۰
من خیلی راحت با اینا میخوابم
خیلی چیز خوبیه
سلام دوستان گروه چت مامانازدیم دورهمی هرکسی خواست آیدیم پیام بده ببرمش گروه روبیکا😍همه خانم اصلاپسرنیس
S_K_kok
خب چ کاریه بالشت بچین دورت
کجا میشه از اینا خرید ت سیسمونی یا کالا خواب؟
منم. خریدم. خیلی خوبه. راحت میخوابم
من یکی مثل این دارم خیلی خوبه
قیمتش حدودا ۲تومنه
چه قیمتن؟
من اوایل اصلا راحت نبودم که با این بالش بخوابم
حس خفگی بهم دست میداد چون از سه طرف بسته بود اطرافم
ولی الان انقدر بهش عادت کردم که نمیتونم بدون این بخوابم
خیلی خوبه
فقط اگه حضوری داری میخری حتما چک کن که الیافش تا جایی که میشه پر باشه جای خالی نداشته باشه
و اینکه سبک باشه
من دستمو عادت دارم بذارم زیر بالش ،برای من سنگینه و دستمو میذارم زیر سرم دستم خواب میره
من دارم ولی دقیق U جمع و جور ترم هست..خیلی خوبههههه...بدون این نمیتونم بخوابم
منخریدم اصلا دوسش ندارم
یه بالشت میذارمبینپاهام
یه کوسنپشت کمرم
اینجوریراحت تر میخوابم
خیلی خوبه،یو اون ضلع کوچیک قسمت پایین نداره
اره خیلی خوبه من خریدم
آره همینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.