هفتم خیلی پایین خوردن اسید فولیک ضرر نداره؟

۱۱ پاسخ

اگه نخوری ضرره

والامن از ۵ ماه قبل تا الان دارم میخورم تا ۱۸ هفتگی باید بخورم
برای لوله ی عصبی جنین خیلی واجبه ک از قبل حاملگی بخوری

از سه ماهگی باید بخور ی گلم اسید فولیک یک بخور البته دکتر هم بری که چه بهتر

نه عزیز...

😐😐😐

از قبل بارداری تا سه ماه اول باید میخوردی اسید فولیک رو

ضرر چیه باید بخوری اسید فولیک و ویتامین دی ۱۰۰۰

روزی یدونه

عزیزم از وقتی فهمیدی باید بخوری واجبه خیلی برای سیستم عصبی جنین

باید بخوری

نه تازه از سه ماه قبل بارداری باید میخوردی

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌ودوم بارداری