۶ پاسخ

من ابگوشت گذاشتم😋

اینقد هرچی درست میکنم دهنشو سفت میبنده و نمیخوره از ذوق و شوق افتادم دیگه سوپ درست کردم خداکنه بخوره😒

خوراک

منم میخام عدسی بدم برا اولین بار خوبه

آبگوشت (یه تیکه ماهیچه ، هویج، سیب زمینی ،برنج، یکم پیاز و روغن زیتون و زردچوبه)

من هنوز نزاشتم چیزی احتمالا سوپ بدم بعش

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی