برای هرکسی فرق میکنه ولی اکثرا
یبوست، تکرر ادرار ، سینه درد، جوش، خستگی شدید، خواب آلودگی، حساس شدن به بوها، درد خفیف شکم
یبوست
تکرر ادرار
نفخ
زیادشدن اشتها
درد کمر
گرفتگی بدن
حرارت بدن
فقط دردای پریودی روانی میکنه آدمو با کمردرد و درد سینه و تکرر ادرار
هر کی میدونه جواب بده لطفا
منم الان سومین روز تاخیرمه الان یه درد زیر شکم میاد و میره مثل پریوده ولی یکم خفیفه از اون
تکرر ادرار، ضعف و اشتها زیاد میشه عزیزم
درد خفیف زیرشکم مثل قائدگی و تکرر ادرار
درد پریودی، سینه درد، تکرر ادرار ، نفخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.