مرتب مینوشت چون خودم خطم خوبه و حساسم رو خط و تمیزی دفترش .. الانم ک کلاس چهارمه خطش از معلمش هم قشنگتره ... بقیه واقعا خیلی افتضاح مینویسن
گلم درخواست دادم قبول میکنی
اصلا مشق ندارن ک
فقط عدد مینویسه و دفتر شطرنجی بد نیس
اصلا تو پیش نباید الفبا یاد بدن و بنویسن
چون کلاس اول خودشون آموزش خط دارن و اصولی نوشتن را یاد میدن بهشون ،
اره عزیزم سره این مشق نوشتن ها من تا مرزه سکته میرم و برمیگردم گاهی هم رد میکنم سکته رو
مگه پیش دبستانیم مشق دارن
سلام به همگی اثرا بد خطن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.