مامانا واکسن کزاز ضروریه بزنیم؟

۸ پاسخ

آره منم زدم

آره منم شنبه زدم

بله بزن .من ک زدم

واکسن کزاز برا چیه؟

اره هم برای خودت خوبه هم بچت واکسینه میشه انتی بادی بدنش میره بالا

اگ ۱۰ سال گذشته باشه باید بزنی من پرسیدم گف ۱۶ سالگی و ۲۶ سالگی و ۳۶ سالگی باید زده بشه

اگه ازآخرین تزریق۱۰یاحدود۱۰سال گذشته باشه بزن.من امروزاز دکترم پرسیدم گفت بزن.به هوش مصنوعی هم گفتم گفت آخرای ۱۰سال هم بود بزن چون واکسنش ضعیف شده نیازبه تمدید داره

اگه از اخرین تزریقتون ۱۰ سال گذشته بهتره که بزنید

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری