۷ پاسخ

منم امروز زدم

هر ده سالی یکبار باید بزنیم، بهش میگن تواْم بزرگسالی

من 15 سالگی زدم، الان ک 25 سالمه هم باید بزنم
باعث میشه خودم یا پسرم موقع عمل و محیط بیمارستان ببماری عفونی و باکتریایی نگیریم

برای زخم و جراحی های سنگینه کزاز یه نوع باکتری که ممکنه موقع عمل خدایی نکرده از مادر به بچه منتقل بشه اگه از آخرین سری ده سال گذشته باید بزنی

منم تازه فهمیدم🤦🏻‍♀️

من توی بارداری نزدم توی اتاق عمل بدون اینکه بگن زدن وتاچندروز دست دردداشتم

الان دیره فک کنم خیلی مهمه اگه ده سال پیش نزدی باید میزدی

هر ده سال میزنن دیگه
من هفته ۲۸ زدم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی