۹ پاسخ

یه سیل زمینی بذار اب پز شه خیلی برات خوبه یا تخم مرغ اب پز کن بچه هم وزن میگیره هیچی اسون تر از این دو تانیست الان برات تصمیم خودتو بگیر🤓🤓🤓

مغزیجات بخور خیلی مقویه پسته ساده و بادومدرختی

نون پنیرخیار گوجه خیلی هم میچسبه

منم همینطور شدم پاشدم رفتم سر یخچال یهو هوس نون رب کردم خوردم🤤بهتر شدم

منممم همینطور 😂😂 خواهرم سیب زمینی گذاشته تو نمک برام
آره عذاب وجدان میگیری میفهمی که بچه گرسنس

سیب بخور

نون و پنیر گردو یا خیار و گوجه

ببین چی خیلی خیلی دوست داری یک ذره امتحان کن شاید میلت اومد
من بعد سه ماه ویار بدددد با لازانیا خوب شدم 😍😍

مغزیجات بخور

سوال های مرتبط

مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری