۹ پاسخ

پسر دیرتر حرکاتش حس می‌کنی قبلنا میگفتن پسر تنبل...والا برای دخترم از ان تی به بعد هرروز وول خوردن بچه حس میکردم که از این سمت می‌رفت اون سمت

من با اینکه جفتم خلفی بود از هفته ۱۹به بعد حس کردم

منم همینطور ولی چیزی حس نمیکنم از حرکات دخترم

من چیزای شیرین میخورم نینیم میخوابه😐 فقط به غذا واکنش میده

من از الان حس میکنم

چرا من از ۱۵ هفته حس کردم

نی نی حرکت میکنه شما حس نمیکنی

من ۲۳ هفته حس کردم

😂😂عزیزم چه عجله ایه من از ۲۰ به بعد فهمیدم

سوال های مرتبط