فقط قند ناشتا، و تیرویید بهتره ناشتا باشی بقیه مهم نیست
وای توهم مثل من صبح ک بیدار میشی حس میکنی اگر چیزی فوری نخوری بیهوش میشی
من که پزشکم گفت باید ناشتا باشی؛ بعد ازمایش با خودم لقمه برده بودم...
برای اطمینان از پزشکت بپرس عزیزم
نه عزیزم
ن تمیخواد
نه احتیاجی به ناشتایی نداره
توروخدا زود بگین🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.