برا ازمایش ایدز بارداری باید ناشتا باشیم؟ میمیرم از گشنگی

۷ پاسخ

فقط قند ناشتا، و تیرویید بهتره ناشتا باشی بقیه مهم نیست

وای توهم مثل من صبح ک بیدار میشی حس میکنی اگر چیزی فوری نخوری بیهوش میشی

من که پزشکم گفت باید ناشتا باشی؛ بعد ازمایش با خودم لقمه برده بودم...
برای اطمینان از پزشکت بپرس عزیزم

نه عزیزم

ن تمیخواد

نه احتیاجی به ناشتایی نداره

توروخدا زود بگین🥲

سوال های مرتبط

مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱ ماهگی
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری