شکل بخیه های جذبی چجوریه ؟؟؟؟چ رنگی و اینکه نازکن یا کلفت نخشون

۲ پاسخ

مال من بخیه های بیرونیو میدیدم فقط که نخشم یاسی بود نازکم نبود

رنگشون کرمی هست ولی رنگ بخیه های کشیدنی آبی هست نخشم زخیم تر از بخیه جذبی هستش

سوال های مرتبط

مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی
مامان 💜 هلیا💜 مامان 💜 هلیا💜 ۴ ماهگی