بچه ها هماتوم خطرناکه من میترسم؟؟؟🥲

۱۵ پاسخ

نه استراحت کن شیاف بزار دفع میشع

اره
اگه استراحت نکنی
رابطه هم نباید داشته باشی تا رفع بشه
شیافم طبق نظر دکترت بزار

استراحت و شیاف .
درخاست بده من پرم

منم دارم شیاف هم استفاده میکنم بهتر نشدم خونریزی کردم میترسم همش

نه گلم شیاف بزن استراحت کن چیزای سنگین بلند نکن زیاد راه نرو کلا استراحت کن خودش رفع میشه

منم دادم از هفته ۱۰ هنوز خوب نشد همش استراحت میکنم

نه بابا نترس منم داشتم تازه مقدارش خیلی زیادتر از حدنرمال بود اما دکتر گفت با شیاف و استراحت اوکی میشی که خداروشکر اوکی شد

نه عزیزم نگران نباش

هماتوم خطرناک و ترسناک نیست بشرط اینکه استراحت و دارو استفاده کنی جذب یا دفع میشه.منم داشتم اینقدری که میترسیدم الان فکرشو میکنم میگم چه قدر استرس الکی کشیدم

نه فقط تا جذب شدنش کار سنگین نکن رعایت کن

چند درصد مال شما

ن خطر ناک نیس اگ استراحت کنی شیاف بزنی
منم چارهفته دارم

ن فقط باید استراحت کنی🫠

نه اکثرا دفع میشه فقط استراحت کن

ن منم داشتم ۱۲هفتع دفع شد

سوال های مرتبط

مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی