۸ پاسخ

این هم یک‌سالگی ❤️

تصویر

ای جونم نازنازی خالش قربونش،برم نفسم الهی خدا تو و تمام بچهذها رو سلامت نگه داره🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿

زیبا وزیباتر😊

چ عروسک خوشگلی

ای جونم خاله😍🥰❤️❤️

ماشاالله خداحفظش کنه 😍😍

اولش قشنگ بوده الانم نانازیه
حتما خودتم هم خیلی خوشگلی
بچت اینقدر نازه🥰

از اولش خوشکل بوده

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا و نیلدا مامان آرشیدا و نیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشیدا و نیلدا مامان آرشیدا و نیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌙ماهلین مامان 🌙ماهلین ۱ سالگی