بمون هفته بعد برو سونو جای دیگ
هشت هفته کامل شد برو سونو عزیزم دوباره
عزیزم منم هفته ۱۸نینیم ایست قلبی کرددسگه خدانخواست هنوزگریم میگیره یادم لهش میوفته منم خونریزی دردندارم رفتم سونوانومالی گفت سه هفته مرده وخودمم داشتم میمیردم چون به قلبم فشارمیومدفشارم میوفتاد
منم همینجوری بودم رفتم دکترداروموبپرسم سونوقلب انجام دادگفت رشدوهفته همخوانی نداره کورتاژشدم
منم توقف رشد داشتم و کورتاژ شدم
من هم تجربه پوچ دارم هم توقف رشد و متاسفانه توی هیچکدوم نه درد داشتم نه خونریزی 🥲
قلبش تشکیل شده بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.