۷ پاسخ

بمون هفته بعد برو سونو جای دیگ

هشت هفته کامل شد برو سونو عزیزم دوباره

عزیزم منم هفته ۱۸نینیم ایست قلبی کرددسگه خدانخواست هنوزگریم میگیره یادم لهش میوفته منم خونریزی دردندارم رفتم سونوانومالی گفت سه هفته مرده وخودمم داشتم میمیردم چون به قلبم فشارمیومدفشارم میوفتاد

منم همینجوری بودم رفتم دکترداروموبپرسم سونوقلب انجام دادگفت رشدوهفته همخوانی نداره کورتاژشدم

منم توقف رشد داشتم و کورتاژ شدم

من هم تجربه پوچ دارم هم توقف رشد و متاسفانه توی هیچکدوم نه درد داشتم نه خونریزی 🥲

قلبش تشکیل شده بود؟

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان صدف مامان صدف قصد بارداری
مامان مامان نینیم مامان مامان نینیم هفته شانزدهم بارداری