اقا جايي ميريد سرلاك ميديد به بچه؟

۳ پاسخ

بعضی وقتا ک موقعیت غذا درست کردن نیست خوبه من فرنی درست میکنم عجله دارم یکم سرلاک مغزیجات خونگی میریزم خوبه

بله من سرلاک حریره بادام و فرنی میدم

از پایان ۶ سرلاک

سوال های مرتبط

مامان آیسا مامان آیسا ۱۲ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱ سالگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی