۳ پاسخ

منم هفته دیگه میرم اگر بهداشت ثبتی برو اونجا بفرستن هزینه نگیرن بیرون هزینه ازمایشاش زیاد من دکترم گفت برو زنگ زدم هماهنگ کردم که برم

منم هنوز ندادم ازمایشا رو

ازمایش قند و گلوکز و آهن و عفونت ادراری

سوال های مرتبط

مامان 💖 و تودلی 💙 مامان 💖 و تودلی 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وپنجم بارداری