سلام خانماازمایش تیروییدم چطوره البته دارومیخورم

تصویر
۴ پاسخ

عالیه منم‌دارو‌مبخورم‌دوماهه تنظیمه خدا روشکر رو۲و‌نیم و۳

خوب شده منم کم کار بود اومد پایین ولی تا آخر گفت بخور کم کاری بارداری گرفتم

خوبه

خوبه 👍

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
حسرت😥😥 حسرت😥😥 قصد بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان سپهری مامان سپهری ۱ ماهگی
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۸ ماهگی
مامان ❤️🧿🤰 مامان ❤️🧿🤰 ۹ ماهگی