سلام خانم ها
ماهی بخورم مشکلی داره یانه؟

۶ پاسخ

قزل وسالامون خوبن
هفته ای۱بارمیتونی بخوری

نه بخور

بدون جیوه باید باشه

خوردن ماهی هفته ای یکبار باعث می‌شه بچه اوتیسم نگیره

ن مشکلی نداره ماهی هایی ک جیوه کمتری دارند استفاده کنید

نه عزیزم ماهی سالمون یا قزل بخور

سوال های مرتبط

مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ سالگی