۵ پاسخ

من ی مدل نی نی طوری میپزم،خیلیم دوس داره،حلیم بیرونی نمیشه ولی مقوی عه،بلغور گندم ،سیب زمینی،سینه مرغ ،نمک زردچوبه دارچین و عصاره قلم،حدود دوساعت میپزه بعد با گوشتکوب میکوبم میدم بهش

خیلی راحته بلغور گندم رو‌چندساعتی بزار خیس بخوره ،گوشت یا مرغ بزار بپزه،بعد گندم رو هم بریز توش بپزه با یکم دارچین و‌نمک،نمیخوای هم نزن،من همینجوری درست میکنم خیلی هم مقویه

من بلغورو گوشت و پیاز و نمک و زردچوبه همه رو میریزم تو قابلمه میپزه

حلیم اصل با گوشت گوساله هست و بلغور گندم و پیاز بزار پخته شه با مقداری دمبه زردچوبه و فلفل سیاه نمک همین

برای نی نی یا خودتون

سوال های مرتبط

مامان کیسان مامان کیسان ۱۷ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی
مامان آوین و دلوین twins مامان آوین و دلوین twins ۲ سالگی
مامان الینا محمد رضا مامان الینا محمد رضا ۲ سالگی
مامان قلبم🫀☘️ مامان قلبم🫀☘️ ۱۷ ماهگی
مامان محمد آرسام مامان محمد آرسام ۱۶ ماهگی