۸ پاسخ

دیگه ۳۷که تکمیله من الان بخاطر سابقه های قبلم و اینکه حالام یبوست شدیدم و مجبورم زور زیاوبزنم برام نوشت

نه منم نزدم نیاز هم نشد. باید دکتر خودش تشخیص بده نگران نباش تو که هفته بالا هستی دیگه اصلا نیاز نیست

نه منم نزدم

نه لازم نيست فقط اونايي كه احتمال زايمان زود رس دارن

تو دبگه لازم نداری که ۳۷ هفته شدی

نه عزیزم همه استفاده نمیکنن بنطرم کسایی که زایمان زود رس دارن میزنن

نه منم گف نیازی نیس بزنی

نه همه نباید بزنن کسایی میزنن ک احتمال زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی آراد مامان نینی آراد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی