پرولاکتین بالا نیست جز رنج آزمایشگاه هست
پرولاکتینت باید زیر ۳۰ باشه ۱۰۵
دو ماه اینا کابرگولین بخوری میاد پایین
ذخیره ت پایینه
fshهورمون یائسه گی هست
ببر دکتر نشون بده یکم بالاست تفاوت .fsh و lh زیاده
تو پرولاکتین آن بالاست از سینه هات شیر نمیاد؟؟؟؟؟؟
تا وقتی پرولاکتین بالاس نمیزار باردار بشی
Fsh بالاست
پرولاکتینت مثل من بالاست
سطح اف اس اچت بالاس و ذخیرتم از تاپیکهای قبلت دیدم دست بجنبون دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.