اینو هم نگاه کنید سر در میارید

تصویر
۷ پاسخ

پرولاکتین بالا نیست جز رنج آزمایشگاه هست

پرولاکتینت باید زیر ۳۰ باشه ۱۰۵
دو ماه اینا کابرگولین بخوری میاد پایین

ذخیره ت پایینه
fshهورمون یائسه گی هست
ببر دکتر نشون بده یکم بالاست تفاوت .fsh و lh زیاده

تو پرولاکتین آن بالاست از سینه هات شیر نمیاد؟؟؟؟؟؟
تا وقتی پرولاکتین بالاس نمیزار باردار بشی

Fsh بالاست

پرولاکتینت مثل من بالاست

سطح اف اس اچت بالاس و ذخیرتم از تاپیکهای قبلت دیدم دست بجنبون دختر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان .❤️. مامان .❤️. هفته بیست‌ویکم بارداری
منتظرم بیای منتظرم بیای قصد بارداری
مامان ژاکان مامان ژاکان ۳ ماهگی