مامانا اسم آیه قشنگه میخوام بذارم برا نی نیم؟

۸ پاسخ

قشنگه عزیزم ... انشالله همون باشه ک دلت هست

فعلا جنیستش قطعی نیس دختره یان
هنوز هیچی براش نگرفتم

ممنون ازهمتون لطف دارین

واوو خیلی قشنگهه🌟

خیلی قشنگ

اره عزیزم قشنگه نامدار باشه

مهم تو هستی‌ وقتی صداش میکنی با چی آروم میشی 😍

خیلی زیباست...الهی که به سلامتی و دلخوشی این دوران رو سپری کنید و توی بغل بگیریدش😍

سوال های مرتبط

مامان آیه خانم ❤️🥰 مامان آیه خانم ❤️🥰 ۳ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری