خانما سنو انومالی قیمتش چنده

۱۱ پاسخ

بچها انومالی چه سنوی هست آن تی چیه کی باید بریم کدومش مهمتره ممنون

ان تی مهمتره یا آنومالی.منظورم سونوگرافی بهتر رفتن؟

من دوشنبه رفتم۱۱۰۰شد

من رفتم ۲ و خورده ای بود

اول باید بری انتی بعد انومالی گلم😘😘

من امروز انجام دادم یک میلیون و شصت.

انتی تون چند شد

من تقریبا یه هفته پیش رفتم دو و ششصد/ هفتصد دادم

من یه جا پرسیدم گفت یک و سیصد

من هنوز نرفتم ۱۰روز بعد نوشته برام
فک‌کنم دوتومن به بالا باشه🥲🥲🥲🥲

من قیمت گرفتم 1660

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹🩷💙 مامان معجزه خدا🥹🩷💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان عُمَر مامان عُمَر روزهای ابتدایی تولد