دوستان کسی این دارو داده برای رفلاکس ؟
چطور بوده؟

تصویر
۶ پاسخ

فرقی نکرد من دادم
آخرش رسیدیم به نکسیوم

من فاموتیدین دادم بدتر شد
باز بدن تا بدن فرق داره
دخترم یک ماهه اس امپرازول میدم بهتر بود الان دو سه روزه باز خیلی ترش میکننه و موقع شیر خوردن جیغ میزنه باید دوباره ببرمش دکتر

من فاموتیدین دادم هیچ تاثیری نداشت🥲

دگتر گفته چطور بهش بدی؟

منم فاموتیدین میدم ولی یه شرکت دیگ

واسه دختر من که عالی بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلوووو💕 مامان دوقلوووو💕 ۳ ماهگی