مامانا شماهم طپش قلب دارید🥲

۱۱ پاسخ

کم خون نیستی؟
من یکم کم خونم بعضی وقتا تپش قلب میگیرم

هووووم خیلی زیاد مخصوصا وقتی قرص ایزوکسوپرین میخورم نفسم بالا نمیاد

اره خیلی جوری ک تنگی نفس میگیرم

وقتایی ک ب داداشم فک میکنم دارم ولی سرگرم کار باشم ن

داشتم تو هفته ی تو خودبخود بهتر شد

بعضی وقتا😫

منم گاهی وقتا دارم

منک نداشتم

بله🥲

اره منم خیلی دارم

آره خیلی خیلی 😭😭

سوال های مرتبط

مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری