۴ روز دیگع زایمانه😬😬🥺

۱۷ پاسخ

14روز دیگ🫠🫠

بسلامتی زایمان کنی گلم 🥰

من ۱۶ روز

ایشاالله خدا کنه تا ۴ روز دردم بگیره وگرنه دکتر گفت سشنبه بیا بستری کنم اگه دردهم نداشته باشی

چند هفته ای؟

انشالله بسلامتی زایمان کنی برای ماهم دعا کن این چندوقت هم بگذره واقعا این آخریا خیلی سخته

هوراااااا تموم میشه ولی حسرت میخوری کاش هنوز بارداربودم

منم تقریبا یکماه مونده

به سلامتی عزیزم🥹❤️

خوش بحالت🫠

توروخدا این چهارروزو حسابی بخواب بجای منم بخواب ک بعدش خبری از خواب نیست🫠

بسلامتی انشالله من فعلا دو ماه دیگه 🥲

چه حس خوبی😍😍😍😍

سزارین؟ هستی

ایشالله ب سلامتی من ۱۲ روز دیگ

سزارین

من۶ روز🫠🫠😣

سوال های مرتبط

مامان مهرناز مامان مهرناز روزهای ابتدایی تولد
مامان باران مامان باران ۳ ماهگی
مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی