امروز شدم ده هفته و یک روز 8بهمن هم وقت غربالگریمه؟

۲ پاسخ

ان تی ۱۲هفته باید بری دیگه

تقریبا با همیم چرا ۸ بهمن میری ان تی؟ دکتر ب من گفت ۱بهمن برو دیرتر نرو

سوال های مرتبط

مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۹ ماهگی
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان فسقلی👶🥹🤏 مامان فسقلی👶🥹🤏 ۶ ماهگی
مامان Arsen وAsena 
🧜🏼‍♀️🧞‍♂️ مامان Arsen وAsena 🧜🏼‍♀️🧞‍♂️ هفته بیست‌وسوم بارداری