۱۰ پاسخ

مثل اینستا اینجام فقط شما حس خوب زندکیو منتقل میکتی

چ جالب فکد کردم اینا‌کرایه ان ن خدید

مبارکش باشه قشنگم خدا برات حفظش کنه ❤️😘
من نمی‌دونم چیکار کنم هم دلم میخواد جشن بزرگ بگیرم براش هم میگم جشن نگیرم هزینه کنم ببرمش آتلیه کلیپ و عکسای قشنگ ازش بگیرم 🥲❤️

چه جای قشنگی همههه چی داره 😍

ای جونم به سلامتی دل خوش❤️😍

😍😍😍

پیج شما چیه

از کجا گرفتبن ؟قیمتا چطور بود

ادرسشو میگی عزیزم

چی خریدی میشه عکس بزاری ایده بگیریم

سوال های مرتبط

مامان یاشار مامان یاشار ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان دنیز


دنیز❤️ مامان دنیز دنیز❤️ ۱ سالگی
مامان تارا مامان تارا ۱۳ ماهگی