قرص کلسیم به بیمه حساب میشه یا ازاده

۵ پاسخ

من با بیمه می‌گرفتم..هنوزم دو بسته دارم پلم

والا ما بیمه قبول میکرد دیگه نمیدونم

ازاده

ایرانی داره و خارجی ،ایرانیش قیمتی نداره خارجیش بسته کاملش حدود ۴۰۰,,۵۰۰ تومنه

ازاده

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان قندَک مامان قندَک ۱۳ ماهگی