۹ پاسخ

بالش شیردهی برای شیر دادن بخر .تا زمانی هم که یاد نگرفته غلت بزنه باید به پهلو بخوابونی نباید به پشت بخوابه

بنظرم بزار فقط کم حجم باشه که آذیت نشه
چون خدایی نکرده بالا بیاره خفه نشه

من که بخاطر رفلاکسش میزاشتم.الان جدیدا اینور اونور میشه برای غلت زدن شبا نمی‌زارم وگرنه تو طول روز که خودم باشم می‌زارم

در اصل تا دو سالگی نباید بالشت بزاری

من میزارم ولی کم حجم هس خیلی

تا دو سالگی

من از اول به خاطر رفلاکس میزارم

من یسال و خرده ای هنوز نمیذارم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان مهدیار👶💙 مامان مهدیار👶💙 ۵ ماهگی