نبات زرد میتونم بخورم ؟

۶ پاسخ

من میخورم روز درمیون 😐

نخور اصلا،من يكي دو هفته صبح ها چايي نبات خوردم آب دور جنين زياد شد،با اينكه ازمايش گلوكوزم خوب بود. قطع كه كردم مايع امينيوتيكم نرمال شد

اره بابا

من دو سه بار خوردم

بخور بابامن صبح به صبح یه لیوان چای نباتم به راهه

ن زعفرون داره خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🥹❤️✨ مامان ایلیا 🥹❤️✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 ۱ ماهگی
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیان مامان نیان هفته نوزدهم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری