خانما میتونم نبات بخورم دیگه؟

۵ پاسخ

من ک نبات سفید با چایی کمرنگ خیلی دوس دارم هروقت سردی کنم میخورم

اگ قندت بالانباش

بله گلی

اره داعم ک نمیخوری منک گاهی حالم بدمیشد میخوردم برا نفخ اینا

اره نبات سفید

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🥹❤️✨ مامان ایلیا 🥹❤️✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌ودوم بارداری