۴ پاسخ

مهدیه پی وی پیام میتونی بدی بهم؟

عزیزم من هرچی میخام بخورم ب بچه میدم با یه استکان آبجوش
مثلا کره عسل . نون میریزم تو آبجوش با کره عسل.
تخم مرغ با آبجوش و کره
خامه عسل کنارش لقمه با آبجوش
اتمیل میان وعده گاهی میدم
اگر نخوره هیچی بیسکویت با آبجوش کره ...
اتمیل گرم هست اگر میخای هرروز یزره جو دوسرپرک بزار با یزره آب یرب پخته میشه
کره موز هرچی میخای بزن بده بش

اتمیل راحتزینه

من حلیم دادم امروز

سوال های مرتبط

مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان مانی و کوروش🧿 مامان مانی و کوروش🧿 ۱ سالگی