گرفتگی و درد و ورم ساق پاها توی هفته ۲۸ طبیعیه ؟

۴ پاسخ

اره عزیزم گرفتگی عادیه

اگه هر دو پا باشه طبیعیه.اما اگه ورم مخصوص ی پا باشه باید بری دکتر

ورم خطرناکه

اره عزیزم قرص منیزیم با مشورت پزشکت بخور

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد