خانووووما رو دستمال خون دیدم خدایا دارم سکته میکنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

۸ پاسخ

آمپول‌پرژسترون بگیر بزن..تابری دکتر

اما از بیمارستان پرسیدم گفت تا 3 ماهگي طبیعی لکه بینی

عزیزم منم ivf شدم از پنجشنبه لکه بینی دارم که دیشب قطع شد دیشب رابطه سطحی داشتم که بازم دارم لکه میبینم

از شیاف پروژسترون استفاده کن عزیزم

تصویر

نگران نباش برو دکتر با شیاف اوکی میشی

برو دکتر گلم خون ریزی و لکه تو بارداری نشونه خوبی نیس شاید شیاف بهت بده

چرا عزیزم مگه هماتوم داشی

چقد بود؟؟من دوروز پیش داشتم🥹

سوال های مرتبط

مامان نیکا🥥🧸🌙 مامان نیکا🥥🧸🌙 هفته سی‌ودوم بارداری