اسم دخترونه ۱۴۰۵

۱۴ پاسخ

فقط پناه🤣🤣🤣🤣🤣
باماهلین

جانان

عزیزم این عکس خودت روی پروفایل کذاشتی

پندار♥

آیماه خانم

دلارز
دلارام
من پناه قبل بارداری دوست داشتم ولی بی نهایت زیاد شد ،اسم دخترم دیگه گذاشتیم«سلین»

نیلا دلسا دلین رستا دلوین کایلین کایرا سلین

من گذاشتم ملورین 😍

دوست من گذاشت ماهرخ
قدیمیه اما قشنگه
ولی یسریا گفتن چیه اسم مامانبزرگاعه

من نیل دوس داشتم بذارم

من عاشق این بودم اسم بچه ام بزارم نفس ولی قبل بچه یه گرینچیک خریدم اسمش گذاشتم نفس دیگه الان ایده ای برای اسم دختر ندارم.🫣

مگه اسم ها هم سال داره😑😑

ماهورا

الان همه میان میگن ماهلین پناه دلانا 😂😂😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نیکا مامان نیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌وهفتم بارداری