من خودم گیر کردم 😂
عزیز شما سونوی دی رفته بودید؟
تو انتی بهتون احتمال داد که نی نی چیه؟ همون شد یا نه؟
من اسم دخترمو گذاشتم دنیز اسم ترکی ب معنی دریا
فعلن دختر باشه آیسا یا ماهوین انتخاب کردم پسر هم شاهان
اسم خودم روژدا 🩷
دلژين
ژيانا
كژال
من تیارا انتخاب کرده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.