۴ پاسخ

ممکنه رفلاکس نهان داشته باشه

من اسپری میزنم بعد با دوار برقی تمیز میکنم روزی سه چها بار اصلا راحت میشه بچه

ببین گلم کتری آب کن بذار بالا بخاری، بخور روشن بکن، قطره سدیم کلراید بریز تو بینی اش با پوار یا گوش پاک کن پاک کن بینی هاشو

میگن تا ۳ تا ۶ ماهگی این خلط تو ریه رو هست

سوال های مرتبط

مامان شیرینی مامان شیرینی ۱۷ ماهگی