خانوما من ۳۳ هفته درد پای سمت چپ عادیع؟

۲ پاسخ

مال رگ سیاتیک عادیه منم داشتم فقط مواظب باش تونستی آرووم ماساژ بده

درد عضلانی؟

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی