خوردن شیرکاکائو هفته ای ی بار مضره؟

۶ پاسخ

نمیدونم ولی من اگه شیر بگیرم همشو شیر کاکائو درست میکنم میخورم تا تموم بشه تا دفع بعد دوباره بگیرم مثلا دو کیلو شیر تو سه یا چهار روز با کاکائو قاطی میکنم میخورم دوباره یکی دوهفته بعد میخرم

اگر قند نداری نه

کمتر بخوری بهتر هم قند داره هم کاکایو زیاد میگن واسه بچه خوب نیس
بیش فعالش میکنه

نه عزیزم نوش جونت بخور

هفته ای یه بار اشکال نداره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 💛selin💛 مامان 💛selin💛 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🩷✨ مامان نیهان🩷✨ هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان🧸 مامان آیهان🧸 ۲ ماهگی
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 ۸ ماهگی
مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان روزهای ابتدایی تولد