خانما خوردن کیوی مضره ماه اخر ؟؟

۴ پاسخ

عالیه هم فیبرش بالاس برا یبوست عالیه هم ویتامین c0 از پرتقال بیشتره در کل خیلی خوبه

خیلیم خوبه براش فولیک اسید داره با ویتامین Eک برا پوستشم خوبه

اخه چ ضرری داره

نه بابا ضرری نداره فقط ممکنه اسهال بشی

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان🧸 مامان آیهان🧸 ۲ ماهگی
مامان خانوم کوچولو👶 مامان خانوم کوچولو👶 ۴ ماهگی